вторник, 21 декември 2010 г.

Да събера слънцето в шепа- твърде безсилна съм

Да си щастлив изисква толкова усилия, толкова кардио, толкова мрежи, паяжини
защото да си щастлив зависи от хората
и от тяхното щастие
а тяхното щастие....от тебе, да, от тебе.
Питайте ме.

уморително беше, но имам опит във правенето на хората щастливи- имам опит във самозабравянето. Цъкате копчето- Ади изчезва и остава само едно ухо и уста, чийто звук намаляте.
имам опит във самозабравянето.
Хората постоянно изискват...
да ги питаш определени неща, да чуят определени неща, да видят определени неща, да им бъде казано черно на бяло и когато го кажеш цветно на шарено....стои грозно.
Хората изискват и ако дадеш колкото трябва, получаваш щастие.
Питайте ме, аз знам...
нали правех много паяжини.
бях мед и мляко, само усмивка, само ухо. Явно все още ми се носи славата на "само усмивка".
Но нека го кажа- просто за протокола- това премина.



Въпросът е, че го знам. Изкуство е да си очарователен и не, не съм го постигнала, но поискам ли, мога да бъда много удовлетворяваща.
Някога исках, някога ми се струваше смислено.


После сякаш някой просто изтри боите...
и платното беше там, винаги е там- голо и бяло.
не, уморително е да си щастлив, ако не пада от небето, а при мен рядко пада.

уморително е да чакаш да си щастлив.

Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me
I’m not sleepy and there is no place I’m going to.



Иначе понякога отново ми се струва примамливо-да посвещавам стихове на някого, да правя гривнички от буквите на името му, да пиша текста на "нашите" песни със сметана върху палачинките си, да рисувам грозни негови импресионистични портрети, да изслушвам, да не говоря, когато виждам, че не иска, да забавлявам, да не казвам нито кога съм уморена, нито кога съм жадна, гладна, тъжна и да цитирам думите му в специална, отделена за целта тетрадка.

 


Само усмивке...добре се подредихме.
Да, понякога ми се струва примамливо
и мразя точно в тези моменти да съм уморена.

Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me
In the jingle jangle morning I’ll come followin’ you.



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар