неделя, 19 декември 2010 г.

Уви, а имах небе

Умря ми желанието да пиша на хартия. И да си водя дневник на хартия.
А във Фейсбук не искам да пиша- твърде е разголено там, хора, тълпи.
Мразя тълпи...не съм споменавала. Блъсканици, масовки, претъпкани улици, ХОРА ХОРА ХОРА
хора.
Само на концерти ме обхваща едно топло, колективно чувство- сякаш обичам хората край мен и те ме обичат.
И тогава сякаш това, което няма смисъл, внезапно ИМА.



Но концертът свършва, аз си тръгвам и оставам сама и е нощ.
не бъдете сами нощем
и не бъдете сами на Нова Година.
Не бъдете сами.

Изобщо не е лошо да плачеш. Лошото е, когато не можеш.
И не е лош гневът, а апатията.
Ако нямаш сърце да ти е тъжно
е най-лошото.
Уви, на теория...

Имах всичко по едно време, и го знаех. Едно златно време...когато умеех да се смея на ТАКИВА глупости, и не само на глупости, на всичко. Щастлива- почти 24/7.
Оттогава се питам какво стана.
Не бях аз. Или бях?
Може би ми трябва рентген- да видя какво се е прецакало, какво е умряло вътре в мен, и аз не зная
Но Коледа не ми трябва.

О, не.
Нова Година- о, не.
Тържеството на самотата. Празниците на смъртта. С година по-близо до нея, с година по-променени, с година по-далеч от хубавите спомени
и фойерверките само те подсещат
"А ето как беше преди.."

Не, не ми трябва нищо, освен празно кътче на края на света.

4 коментара:

  1. учудващо е, че все още някой ме чете :о
    *.*

    ОтговорИзтриване
  2. Как мразя Нова Година... целият този крясък, фойерверките, обещанията нещо да се промени.. На календара ми тези два дни се сливат. Превръщат се в дълъг сън, далече от тълпата.

    ОтговорИзтриване
  3. Уви, и аз я мразя, аз мразя повечето празници. Лошото е, че няма как да се празнува, защото не-празнувайки се чувствам още по-гадно.

    ОтговорИзтриване