сряда, 22 декември 2010 г.

Можеш ли можешли да ме откриеш?

Там е диванът, там е леглото, там е другото легло- злоупотребяам със всичко.
                       и се качвам по столове, когато не ме гледат
                       и седя по парапети.


А ти можеш ли, можеш ли, можеш ли да танцуваш като мен?
Толкова глупаво и неразбираемо.
Не, не ме разбирайт погрешно- не помня да съм искала да бъда балерина.
 Но помня как исках да бъда космонавт
и алпинист (альпинистка моя, скалолазка моя )
и движенията ми са движения на алпинист, а не на балерина
и усмивката ми е усмивка на дете, а не на Мис Свят,
и маниерите ми са маниери на клошар, а не на фотомодел.



И, за Бога, когато аз обичам, целият свят трябва да обича- не си въобразявайте, че е егоистично, просто рядко го правя напоследък.
И когато разбера, че
ALL YOU NEED IS LOVE
не разбирам само как целият свят не го разбира.
(а после разбирам)

Но нека мислим за лимони, за слънце.
Лимоните са жълти, слънцето също, както и глухарчетата. Обичам ги всички.

задача за любознателните: открийте ме на картинката

Жокер: аз съм тази, която танцува с обръча, аз съм обръчът, който танцува около нея, аз съм балончетата и роклята, която се върти.
Дано съм помогнала.


Няма коментари:

Публикуване на коментар