петък, 26 март 2010 г.

Целият сладолед на света



Напоследък настроенията ми са точно като на бременна- я ме избива на нерви, я се разчувствам, я сълзи напират, я безпричинен инат.
и си ям като бременна.

какво е станало по всяка вероятност:
Джийзъс ме е посетил под образа на дългоопашат синигер и ме е забременил
и съм сигурна, че
НЕ ми хареса.

представете си я Ева- едно невинно детенце, седи си в райската градина и изведнъж змията я заговаря. "Поддала се е на изкушението".
хубаво, никъде не видях Господ да и забранява да слуша змията, но и друго ми е интересно : защо змията просто не е била банната от Рая?

защото Джийзъс е искал да изгони брачната двойка, да ги прецака, да им струпа едни родилни мъки и проклет живот на главата и после да си свирка от небето и да чака да му се покланят.

без повече религия.

дайте ми неприлично МНОГО сладолед и един празен, празен свят. ще изям сладоледа, ще пребродя света и ще се хвърля от Гранд Каньон.

Няма коментари:

Публикуване на коментар