четвъртък, 25 март 2010 г.

The man in black fled across the desert, and the Gunslinger followed


О, ка, каква мания беше това.
Каква мания Е!
първо беше само тръпката от това да държиш в ръка самата книга, на която Кинг е посветил толкова месеци, години, талант. всичко.

после ПЪРВОТО ИЗРЕЧЕНИЕ.

после навлизането в характера на Роланд. толкова трудно и толкова прекрасно. нямаше момент, когато негова постъпка да не ми е харесала .
исках повече от Рандал Флаг, но все пак той беше достоен враг.

Еди и Сузана. Джейк и Ко.
Средният свят.
само споменавайки имената, едни тръпки те побиват...
и ка, злобната, старата ка, ка като вятъра и като колело, ка като буря, като торнадото, отнесло Дороти до страната на Оз, ка.
и Жътва.
много емоционална съм станала, пак ми е ревливо.



Жътва!
Чарю трий!
Роланд разказвачът, Роланд като камък и Роланд- момчето, което изживява единствената си лудост. по Жътва. Сюзън, оплискана с червена боя.


Bird, and bear, and hare and fish
give my love her fondest wish.


просто трябва да кажа колко е прекрасно, колко е ох, като плаващ пясък, увлича те.

зловещият Блейн, все пак ми харесваше,
забавлявах се на моментите с него.
гатанките и Еди, нетактичните шеги на Еди!



и зловещият, полумъртъв, изроден свят. пчелите, петкраките животни.
Пустошта.






А навсякъде, където беше пусто, ме обземаше ужасното чувство, че някой ме гледа иззад ъгъла и бях на нокти, на нокти.
Мия много ме плашеше. страх ме е от фанатици.
Одета-Дета- Сузана-Мия.



и вампирите, вълците от кала, тахийните и цялата им отврат.
и Лъчът, гласът на Лъча, Костенурката, Ган. по-скоро в тях бих повярвала, отколкото в Иисус, трябвало е Кинг да напише Библията.





и над всичко това ка-тетът.
не мога да я опиша тази дума.
мога просто да я кажа. ка-тет. ан-тет.
жертвани, умиращи, живи, заедно.
разпадането беше най-тъжно.


и
накрая
-ужасно мразех, че е край
но
стигнах до Кан`-Ка Но Рей.



и оттам нататък...какво да кажа. преди да стигна до края се бях наслушала да разочаровани фенове на Кинг, които не харесват края.
те не разбират. такъв трябва да бъде. и Кинг трябва да е там, всичко е правилно.
При първа възможност я почвам пак, защото
човекът в черно бягаше през пустинята

а Стрелецът го следваше.
"Не убивам с револвера си- който прави това, е забравил името на баща си.
Убивам със сърцето си."

Винаги, Стрелецо.
мания е меко казано.

3 коментара:

  1. death for you, life for my crop.

    мания наистина е меко казано.

    ОтговорИзтриване
  2. О, трябва, трябва, трябва! пак да я почна...макар че ще се депрсирам тройно повече.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви сър за вашите истински заклинания. Казвам се Зара Матео. Това е наистина невероятно и никога през живота си не съм изпитвал подобно нещо. Преди да се срещна с вас, сър, опитах всички възможни начини да върна съпруга си, но осъзнах, че нищо не работи за мен и че съпругът ми е развил много омраза към мен. Мислех, че няма надежда да се събера с бившия ми съпруг. Но когато прочетох добри отзиви за това как DR WHITE помага на другите, реших да му изпратя съобщение чрез WhatsApp: +17168691327. да се опитам и направих всичко, което той ми инструктира и му се доверих и изпълних инструкциите му, тъй като той ми гарантираше след 48 часа, и точно тогава бившият ми ми се обади. Сър, сега сме по-щастливи от всякога. Всичко изглежда перфектно и толкова естествено! Благодаря ви сър, за вашите автентични и безспорни заклинания. тук отново неговия имейл:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Можете също да го WhatsApp:
    +17168691327

    ОтговорИзтриване